Bubbles Shampoo voor kinderen

€9,99 €7,99
Beschikbaarheid: Op voorraad (1)

BUBBLES Shampoo is ontwikkeld voor de nog gevoelige (hoofd)huid van kinderen en bevat alleen milde en verzorgende natuurlijke en biologische ingrediënten. Deze zachte formule is niet irriterend en ook geschikt voor kinderen met een droge en gevoelige (hoofd)huid. Het reinigt het haar op milde wijze en is verzorgend voor het haar en mild voor de hoofdhuid. Bevat natuurlijke oliën en natuurlijke actieve ingrediënten zoals aloe vera, macademia olie en zonnebloemolie. Deze voeden het kinderhaar intensief en zorgen voor zacht en glanzend haar. 

BUBBLES Shampoo zit in een vrolijke verpakking en heeft een zoete fruitgeur wat kinderen erg aanspreekt.

BUBBLES Shampoo:
Gemaakt van 100% natuurlijke en biologische ingrediënten
Bevat uitsluitend natuurlijke conserveringsmiddelen en zeer milde wasactieve stoffen op natuurlijke basis.
Prikt niet in de ogen
Met macadamia olie, zonnebloemolie en aloe vera
Heeft een parfum op natuurlijke basis. 
Bevat geen zeep, alcohol en sulfaten (SLS/SLES).
Is glutenvrij.
Voorzien van een handige en zuinige doseerpomp.
Is NATRUE gecertificeerd.

GEBRUIKAANZWIJZING
Kleine hoeveelheid shampoo aanbrengen op nat haar en licht inmasseren. Daarna goed uitspoelen met water. Voor het beste resultaat gebruik ook BUBBLES Conditioner.

INGREDIENTEN
Aqua, Glycerin, Coco-Glucoside, Decyl Glucoside, Rosa Damascena Flower Water*, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glutamate, Betaine, Citric Acid, Parfum, Xanthan Gum, Lactic Acid, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Chondrus Crispus Powder, Levulinic Acid, Sodium Levulinate, Polyglyceryl-5 Oleate, Oryza Sativa Starch, Potassium Sorbate, Macadamia Integrifolia Seed Oil*, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Phytic Acid, Sodium Benzoate, Glyceryl Caprylate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil*
*biologisch

0 sterren gebaseerd op 0 beoordelingen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »